En förlösande frihet att ha skickat in en slutuppift

Sådär, då var äntligen slutuppgiften i internetpublicering (grund i webdesign kan man säga) inskickad och klar! Nu kan jag sitta med min egen hemsida äntligen, som börjar ta bra form :). Hoppas kunna få ut den vid årsskiftet men vi får se om jag hinner klart. Har förenklat layouten lite från hur den var tänkt ifrån början och gillar den stilrenare bättre, om jag får säga det själv :). Är faktiskt ganska stolt över mig själv :). Men som sagt, ännu är det mycket att göra innan den kan läggas upp, men formen på alla sidor är färdig och klar så nu är det "bara" att fylla dem med material också.

I helgen blir det en sväng in till stan men annars är det inget planerat. Ska ta lite promenadet som vanligt och så läsa lite inför nästa 2 kurser som börjar på måndag men det är allt. Ska se om jag ens kan låta bli att starta datorn i helgen (<3 tycker nämligen jag är lite osocial ibland ;)).

Gillar böckerna inför nästa kurser. För det första är alla på svenska, en av dem har jag läst innan och en handlar om att filma. Så det blir nog en helt okej kurs tror jag :)

Nej, nu blir det att göra sig i ordning och sedan ner på Sockertoppen och luncha med mamma, Tesse och mosters lilla ängel :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0