Heldag på jobbet med styrketräning

Idag vart det jobb hela dagen så är riktigt trött nu. Började klockan 8 och jobbade till halv 6 på kvällen. Det blev en massa rännande och bärande så fick nog ihop en hel del träning där, hur mycket vet jag inte men ligger nog på plus i min kaloriräkning iaf :)

Ikväll var jag dessutom och gick en timmes PowerWalk med Mia. Var ett tag sedan så skönt att snacka en massa och catch up lite :)

Nu blir det att lägga sig och sova. Upp och jobba mellan 8-18 imorgon också och mer bärande och rännande... men det är himla kul verkligen :)

Dagens konsumtion ska vara 1347 kcal

Frukost
1 portion havregrynsgröt
1 skiva lingongrova med ost och gurka
1 glas mjölk
Kalorier: 326

Mellanmål 1
1 halv fralla med skinka
Bubbelvatten
Kalorier: 133

Lunch
1 st 30cm kycklingsub från Subway
Vatten
Kalorier: 620 (rätta mig om jag har fel)

Mellanmål 2
1 st Naturdiet bar caramel
Kalorier: 208
 
Middag
60 gram spagetti
2 stycken köttfärsbiffar á 65 gram
Cola light
Kalorier: 336

Övrigt
2 stycken smaksatta riskakor
1 styck clementin
Kalorier: 112

Ätna kalorier:
1735 kcal

Brända kalorer:
PowerWalk 60 minuter (328 kcal)
Rännande och bärande hela dagen på jobbet (? kcal)

Konsumerade kalorier:
1735-328=1407 kcal
Enligt appen har jag alltså ätit 58 kcal för mycket men jag har då inte räknat in träningen jag fick på jobbet så jag tror jag har mitt på det torra...


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0