I knew it!

Jag visste det! Redan idag har jag glömt hur svinjobbigt det var igår (jag klarade ju av det, aight) och har redan bokat in mig på nästa veckas pass. Ska ju testa core imorgon och funkar det bra så tar jag det nästa vecka också. Har dessutom varit inne och kollat på nästa veckas gruppträningsschema och även bokat in mig på två nya pass också, MRL (Mage Rumpa Lår) på måndag och Yoga(!) på onsdag. Så funkar alla passen för mig blir det 4 pass/vecka.

Det är alla pass som jag känner kan vara nyttiga för mig. Cirkelträningen tränar hela kroppens muskler och flåset, MRL tränar mage, rumpa och lår där det mesta av min vikt/fettet sitter så bra att bygga muskler där. Core har jag fått tipsat av en läkare att testa för det är bra för mina ryggproblem och Yogan hade varit himla bra om jag fått den att funka för att lära mig slappna av och så. Både MRL, Core och Yoga kan jag nog dessutom kombinera med ett kortare löppass.

Idag blir det ingen gymträning men däremot en promenad med Mia ikväll. Innan dess ska jag jobba 10-14, köpa ny vinterjacka och bitskena (<3 säger att jag gnisslar tänderna när jag sover:P) och göra en egen annons för något (som jag inte kommit på vad än). Blir nog en bra dag idag också.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0