Invägning vecka 45

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 83,5 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: 1,2 kg
Viktnedgång totalt: 27,7 kg

BMI-nedgång totalt: 10 (!)

Kvar till mål 3: 3,6 kg
Kvar till målvikt: 15,5 kg

Alltså jag känner mig bara så himla bäst idag :)! Igårkväll hade jag inte alls en bra känsla inför invägningen men idag precis innan jag skulle ställa mig på vågen så kände jag mig så lätt på något sätt. Man behöver tydligen inte (som jag virrar till det och tror ibland) träna som en galning för att gå ner. Jag hade ju två vilodagar förra veckan, torsdag och fredag, och kanske behövde min kropp det. Jag har redan varit ute och gått 40 minuter nu innan invägningen och det blev bara skönare efter hand och hemvägen blir nog ännu bättre har jag en känsla av.

Det bästa är att jag inte längre räknas till "fetmagruppen" för nu har jag ett BMI på 29,9 så nu är jag "bara" överviktig. En sådan gräns som är härlig att passera :)

Idag börjar de nya kurserna i skolan och det ska bli himla kul. Litteraturen verkar som sagt bra och så. Hoppas man får rättat någon av designuppgifterna snart med. Har en bra känsla angående dem liksom. Har en bra känsla angående det mesta en dag som denna :). Veckan kunde inte ha börjat bättre :)!

Postat av: På väg

Om 6,7 kg är jag också under 30 BMI, jag längtar.

2011-11-07 @ 20:13:40

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0