Invägning vecka 46

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68,0 kg

Nuvarande vikt: 84,5 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: + 1,0 kg
Viktnedgång totalt: 26,7 kg

BMI-nedgång totalt: 9,6

Kvar till mål 3: 4,6 kg
Kvar till målvikt: 16,5 kg

Jag vet inte. Jag vet verkligen inte hur jag kan ha gått upp 1 helt kilo denna veckan. Visst träningen, som jag sa igår, har inte varit några 500 minuter men ändå helt okej tycker jag. Maten har jag också skött ovanligt bra. Så nä, jag vet inte. Jag var ju visserligen beredd på att ha gått upp lite eftersom jag gick ner så himla mycket förra veckan men att jag skulle gå upp så mycket var jag inte beredd på.

Aja, jag känner mig dock överraskande lugn över det. Inte sitter jag och sliter mitt hår eller deppar med en massa clementiner heller (aha!). Nej, snarare känner jag mig ännu mer peppad än vad jag gjorde i måndags(Det enda jag grämer mig lite för är att mitt BMI, om än inte med mycket, är över 30 igen:( ). När man haft en riktigt bra invägning så, samtidigt som man blir glad, går luften lite granna ur en och man har inte samma kämparanda. Nu när jag dock haft en ganska dålig invägning så blir jag jättepeppad till denna veckan att verkligen träna så mycket jag kan och hålla stenhårt på maten.

Jag har fixat en app till telefonen, Shape Up Club, där jag ska hålla bättre koll på hur mycket jag äter och tränar. Enligt den ska jag konsumera 1333 kalorier om dagen och så får det bli. Ju mer jag tränar, ju mer kan jag ju äta. Hm, det lät lite konstigt men appen räknar ut det åt den. Mina förbrukade kalorier på morgonpromenaden (125) räknas in och gör att jag kan/ska äta 125 kcal till för att dagen ska gå jämt ut. Äh, jag ska försöka förklara bättre ikväll då jag genomfört en hel dag med den.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0