Invägning vecka 48

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 83,5 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: - 0,2 kg
Viktnedgång totalt: 27,7 kg

BMI-nedgång totalt: 10

Kvar till mål 3: 3,6 kg
Kvar till målvikt: 15,5 kg

Ingen superpositiv vecka  men skönt att ha gått ner iaf. Men ärligt talat trodde jag att jag skulle ha gått ner mer. Jag har verkligen följt shapeups app noga denna veckan och dessutom börjat springa (vilket gav mig mer viktnergång förra gången jag gjorde det) så ett minus på 2 hg är faktiskt lite av en besvikelse...

Men har väl bara mig själv att skylla antar jag. Blev nämligen både lussebullsbak och lite pepparkaksbak också i helgen. Plus att jag igår blev skitledsen för jag hade ont i ryggen (diskbråcket..?) och inte kunde ta in och springa så jag åt två hemmagjorda hamburgare och 6 stycken små polkakäppar... :(. Suck, tänk vad mycket skönare det hade varit där om jag Inte haft ont i ryggen. Då hade jag fått löpträning istället för tröstätning..

Aja, ny vecka och nya tag. Nu blir det lite plugg och sen en härlig skogspromenad för att kolla stormens effekter. Verkar bli himla härligt väder idag så :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0