Konstant pluggande nu

Det blev himla mycket pluggande igår :) Satt först drygt 3 timmar på förmiddagen, sedan 3 timmar på eftermiddagen och så 5 timmar på kvällen. Nog nytt rekord för mig då jag gick och lade mig strax innan midnatt.. ;) Kändes dock kul att vara så ambitiös med något att man kunde sitta hela dagen. Senast jag kände så var då jag satt och målade och kunde glömma att äta och allt sånt.

Denna dagen har börjat tidigt. Mosade en avocado och blandade i ett par stekta äggvitor och så salt på det = Väldigt gott :). Nu sitter jag med min första morgonkopp kaffe någonsin, men kände att det nog behövs. Har deadline på slutuppgiften i internetpublicering på fredag klokan 1 så satsar på att sitta konstant med det (med paus för promenad, mat och sova) tills jag blir klar. Kanske blir klar lite tidigare än fredag då men hellre det än att gå oviss och stressad.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0