Layouten i en kursbok spelar stoor roll...

Tar en paus i pluggandet och bloggar lite (och chattar på facebook...). Vi fick ut infon om de nya kurserna idag och det verkar väldigt bra. Inte lika nytt och förvirrande och tungt som de förra utan lite lättsammare.

Kurslitteraturen är också bra, allt är för det första på svenska och två av dem är med vita, blanka sidor. Den tredje har beigegrå sidor. Ok, det låter knas att jag tar upp det men det spelar stor roll. Det är roligare att läsa en bok som känns ny och inte gammal och dammig. Varje gång, fast jag läst boken i en kurs för ett par år sedan, som jag öppnar den "tråkiga" boken så blir jag så himskens trött. Jag orkar kanske läsa en tio sidor sen somnar jag. Så nu när jag egentligen har pluggtid så pausar jag istället. För att jag känner mig hyfsat trött och då  vet jag att det inte ens är lönt att öppna den boken :P. Ska bara pausa till 4 typ dock och sen ge mig i kast med en av de roligare böckerna istället.

Det har varit en riktigt mysig dag idag :). Nytt plugg, bra invägning och lagom promenadväder. Ska faktiskt bli skönt att komma ut och gå en runda ikväll också. Sedan längtar jag mer än vanligt efter att <3 kommer hem från jobbet. Ska bli mys att få krypa ner och sova hos honom sen ikväll och så imorgon så börjar allt om igen :).

Aej, får gå och ta upp lite till middag så det hinner tina, sen ska jag nog sätta mig och läsa igen.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0