Nians avslutningsklänning kommer närmre och närmre

Testade min avslutningsklänning från nian nu på morgonen och den sitter bättre för var gång. Runt höfterna och magen sitter den jättebra men det är fortfarande bysten som är för stor. Har minskat den med 13-14 cm nu men behöver minska ca 7-8 cm till för att den ska gå att knäppa hela vägen upp. Menmen, har lyckats minska 14 cm på 27 kg så borde jag kunna minska 8 cm på resterande 16 kg. Fast då kanske den är för stor runt magen och behöva sys in där :P.

Igår fick jag julstädat hela hallen (vet inte hur många slitna, för stora och lagade par jeans som jag slängde...) så ett rum att bocka av på min lista nu. Idag blir det jobba hela dagen så inget städat. Tanken är att jag ska ta badrummet imorgon då jag bara jobbar halvdag. Innan jobbet imorgon ska jag inom gymmet och köra styrketräning också, var knappt två veckor sen jag var där så dags att sticka dit igen. Ikväll blir det en kvällspromenad med Mia igen :).

Postat av: Mamma

Jag syr gärna in klänningen när det behövs :-)

2011-11-23 @ 18:32:21

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0