Pilatesprogram på 15 min om dagen

Invägningen igår blev ju inte 100%igt lyckad så igår hade jag superkoll på mina kalorier som jag åt och brände och det gick på jämt ut i mina konsumerade sedan på kvällen. Målet är att det ska fixa sig idag med. Drömde inatt att jag beställde en hel pizza på krogen och fy vad dåligt samvete jag hade när jag vaknade...

Igår köpte jag även aktuella numret av Cosmopolitan Zest och hittade tre olika korta pilatesprogram. Ett för äppelkropp (vikten rund midja och mage), ett för päronkropp (vikten runt lår och rumpa) och ett för chilikropp (där man är "rak" med lika mycket vikt överallt. Jag valde att göra de övningar som stod för äppelkroppen och de tog ungefär 10 minuter. Sedan gjorde jag en av "rumpövningarna" också så det blev 15 minuter sammanlagt. Jag ska försöka att göra det passet en gång om dagen och se hur det förändrat min kropp efter tja ungefär ett par månader.

Idag blir det först plugg. Jag ska försöka göra andra tredjedelen av bildteoriuppgiften nu på förmiddagen och sedan blir det in och jobba mellan 1-5 innan cirkelträningen på gymmet ikväll. Sen blir det lite julklappar att köpa innan jobbet och en ny vinterjacka. Man kan just nu lämna in sin gamla vinterjacka på STADIUM och sedan få 300 kronor i rabatt för en ny så det ska jag försöka få till idag.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0