Sållar bland gruppassen...äh jag anmäler mig till allt :P

Då vart jag äntligen färdig med första bildteoriuppgiften och har även skickat in den. Så himla skönt att slippa tänka mer på den just nu. Ikväll blir det en promenad med Mia och imorgon blir det liite sovmorgon (till halv 8 kanske). Sen ska jag ta en morgonpowerwalk på ca 60 minuter innan jag sticker till huset och donar lite med filmprogrammet.

Blir jobb mellan 2-6 så innan dess ska jag försöka få de färdigt. Har ett träningspass inplanerat imorgon kväll också: Core. Det ska bli himla spännande. Blir nog inte lika "full-fart-jag-tror-jag-dör" som på cirkelträningen igår (även om det säkert blir jobbigt ändå!) så ska försöka springa en liten sväng efteråt.

Har nog fått storhetsvansinne angående gruppträningspass för jag bokade nyss in mig på ett Just Dancepass på söndag... Men det var så himla kul igår så ska verkligen testa så många av passen som möjligt som de har och se vilka jag vill gå på mer kontinuerligt. Plocka russinen i kakan liksom ;) Är nog usel på att dansa men kan vara kul att testa på iaf :) Kommer inte bli lika jobbigt att se sig själv i spegeln som det var då jag gick en danskurs i tvåan på gymnasiet...


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0