Strulig och bråkig (med datorn)dag

Det har varit en riktigt körig dag verkligen...vissa gånger har jag inte varit långt ifrån affären och snask. Är inne på sluttampen av websideuppgiften nu och det har i stort sett bara strulat idag med stilmallar och kodmallar och hitan och ditan så jag har varit så nära att ge upp. Vad är det för mening när det bara kör ihop sig liksom :(.

Men jag fixade det till slut iaf och fixade ihop en screencast (en "film" av det som sker på dataskärmen) över min sida och håller på att ladda upp den till skolan nu. Den blev inte helt bra men fick göra den på föräldrarnas dator (för min är på tok för seg) och deras skärm är större än min så alla mått och så stämde inte helt och fullt med det blir nog bra iaf. Det är liksom inte denna filmen det hänger på utan den färdiga hemsidan (som SKA bli klar, dvs allt småplock jag upptäckte innan, ikväll) och sedan rapporten som jag ska skriva om den också (som jag ska skriva konstant på från imorgon bitti till klockan 5 typ och hoppas jag är nästan klar då. Annars finns det torsdag natt och fredag förmiddag också...

Aja, nu är snart filmen uppe så dags att sticka hem igen sedan. Sätta på kaffebryggaren tror jag kanske jag  bör göra om jag ska orka ikväll/inatt...

Just det ja, jag var inne med syrran och simmade i morse och det gick hur bra som helst. Blev 60 längder på 60 minuter och det gick snabbare på slutet (då fick jag en egen inhängnad bana). Kände verkligen hur nyttígt detr var och 500 kalorier brända där :)

Postat av: Tack för att du ger mig pepp

Att kämpa och åter kämpa ger resultat på alla plan: Kram

2011-11-04 @ 08:35:25

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0