Det har varit lite tyst...

...från mig denna veckan. Sorry.

Har en himla massa förklaringar men tänkte nöja mig med sanningen. Jag har inte haft så himla mycket att skriva om faktiskt. Träningen har rullat på väldigt bra och båda styrketräningspassen jag haft har varit härligt ansträngande. I morse var jag och brorsan ute på en timmes powerwalk och oj vad trött jag blev! Gick bland annat i full fart (så fort det nu bara gick) i en lång, ganska brant och skitseg uppförsbacke. Blev enormt påhejad dock :) så hade nog inte varit lika bra fart på mig om jag gått själv.

I eftermiddag blev det en liten tur till stan för lite småprylar att fixa och filma ett par korta klipp på trafiken vid ombyggnaden i Kristianstad till veckans skoluppgift. Har suttit nu de senaste typ 2 timmarna och redigerat och fixat till filmen som är på ungefär 2 minuter nu. Den får vara max 4 minuter så har lite mariginal om jag ska lägga in mer. På söndag blir det att parkera sig framför datorn. Då blir det att spela in speaker till filmen, redigera den fix och färdig, skriva kort text om filmen och sedan skicka in den uppgiften. Sedan blir det även att fixa de sista småjusteringarna på och skriva en förklarande text om min hemsideuppgift nummer 3.

Nästa vecka har jag, än så länge, inte fått så många uppgifter men de är stora så lär nog ta lite tid i alla fall...

Skolan: Har en Deadline till projektarbetet i Hemsidan på söndagen den 16e okt så ska skriva massa texter, fota och redigera bilder och fixa ihop allt på hemsidan. Har typ 10 undersidor på den och vill ha i alla fall något på varje undersida så den är någorlunda komplett.

Späx: Har lovat att fixa ett utkast till terminens späxaffisch till onsdag men det ska nog inte bli några problem. Har ett par idéer i huvudet att förverkliga.

Träning: Har två gruppass inplanerade nästa vecka: Cirkelträning på tisdag kväll och Core på torsdag kväll. Det gör att jag lägger in min styrketräning på kvällen den veckan så både tisdag och torsdag kan jag sitta ända från 8 till typ 4 med plugg. Annars brukar ju min morgonstyrketräning störa lite för förmiddagens plugg. Får hoppas jag gillar passen så jag kanske kan gå på dem varje vecka.

Annars har jag inget planerat nästa vecka men kan ju bli jobb någon av dagarna också så det gäller att inte spela på mariginalerna...

Aja, nu är det nog dags att sticka hem till älsklingen och hålla fredag <3

Imorgon blir det en sväng ner till Malmö då <3:s farfar fyller 70. Får hålla igen på det söta bara eftersom det blev marängtårta med ungdomsgruppen igår...fortfarande lite dåligt samvete för det.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0