Halsklia av gammalt damm bakom skrivbordet

Och tjo vad inaktiv jag är här då...

Denna veckan har varit upp och ner verkligen. Cirkelträningen sket sig i tisdags (för jag hade blandat ihop tiderna) och sen kände jag, p.g.a. detta, inte alls för att gå på Core i torsdags. Träningen har ändå hållt sig helt okej. Det har blivit ett par pass på WiiFitness och ungefär så mycket promenader som jag tänkt. Förutom att långpromenaden i fredags bara blev på en halvtimme menmen...har man verkligen ingen ork eller lust så har man inte bara.

Resten av veckan har det blivit en del skolarbete och hemsidebyggande som vanligt. I torsdags möttes vi några kursare på House of Bagels i stan och satt och surrade i några timmar. Jag satt still (förutom då jag beställde min lunch, från kvart över tio till typ kvart i två...Gjorde hyfsat ont i mina lår när jag skulle resa mig sen. Hade två pass av Wiifit i benen då nämligen...

Veckan som kommer blir förhoppningsvis helt okej. Ikväll ska jag åka och hämta ett nytt skrivbord/databord så igår var jag uppe till typ midnatt för att plocka isär mitt gamla skrivbord, ta ner saker i förrådet, flytta mitt datorbord och datorn etc etc. Idag blir det fortsatt städning och plock av diverse prylar. Hade mitt höga datorbord som rumsavdelare mellan säng och resten av rummet innan men på detta sättet, att ha det längs väggen, ser det mycket större och öppnare ut. Tror dock jag får köpa en längre nätkabel för att det ska bli helt bra eller så får jag slänga ut mitt nattygsbord.

Imorgon ska jag iväg på Tupperwareparty hos Tesse och innan dess är det att börja på allt nytt skolarbete och så. Slutuppgifterna i Internetpublicering (och snart även Interaktionsdesign) är utlagda så blir att greja med det de närmsta två veckorna. Har inga tvivel på att jag inte hinner klart iaf då jag är fruktansvärt flexibel i mitt schema (och inte har mycket annat att göra om dagarna förutom att träna).

På onsdag blir det spääx som vanligt och ska försöka skissa lite mer på fördigställandet av affischen innan dess. Sedan på torsdag är det ungdomsgruppen som jag nog ska hinna ner på och till helgen blir det kalas för pappa. Så veckan kommer nog gå i ett svep.

Gillar i och för sig när jag har mycket att göra. Nu när hösten är kommen vill jag inte bli stilla, varken i kropp eller själ, då jag blir så himla deppig då, utan jag vill alltid ha något att göra. Minns när man var liten. Var och varannan minut kunde man gå ut till mamma i köket och säga "Jag har inget att göra!" Oj...det var andra tider det...

Postat av: Tesse

Köp ingen nätverkskabel! Jag tror vi har ganska mycket i gömmorna. Ses imorn!

2011-10-16 @ 12:05:09

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0