Har man bestämt sig så har man!

Idag var det verkligen hårdträning på gymmet. Har nog aldrig skakat så mycket i kroppen efter ett pass som idag men det var riktigt härligt. Så underbart borde det kännas efter varje gång. Som om man verkligen tagit ut och använt alla krafter man har i kroppen.

Idag ökade jag vikten ett steg på alla maskiner (utom mage och rygg som ligger på mitt max just nu). Har tvekat att höja en del innan och undrat om jag ska vara kvar på samma vikt hur länge som helst men idag hade jag bara bestämt mig. Jag skulle banne mig klara alla tolv repetitionerna om jag så skulle dö och börja grina på kuppen. Och ibland klarar man mer än man tror :).

Nu har jag precis duschat efter min timmes powerwalk så det är dags att göra dagens plugg. På bussen hem från gymmet satt jag och verkligen extremplanerade resten av veckan så jag får in träning och plugg och allt sånt och har den biten avklarad innan så jag inte funderar i början av varje dag hur jag ska hinna med allt.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0