Hösten är kommen (vad än SMHIs temperaturbestämmelser säger)

Hösten är inte i antågande. Den är här. Gjorde den upptäckten då jag var ute på min (superhärliga) powerwalk innan och de flesta träden skiftade i gult och orange till största delen i alla fall. Sedan fanns det såklart gröna träd kvar också men de var inte lika vackra längre...



Jag hade verkligen fart på benen under p.walken idag. Tittade gång på gång på klockan och förundrades över att jag redan var där, att klockan inte var mer och så vidare. Det blev en välförtjänt (och välbehövlig) dusch när jag kom hem igen och nu blir det dags att fortsätta med plugget. Klockan 4 är det dags att tvätta och då vill jag ha hunnit med det jag planerat så man kan ta kväll och ta det lugnt då.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0