Invägning vecka 40

Startvikt: 111,2 kg (egentligen har jag varit uppe på 112 kg men det var när jag låg på 111,2 som jag startade på riktigt)
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 86,9 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: 0,6 kg
Viktnedgång totalt: 24,3 kg

BMI-nedgång totalt: 8,8

Kvar till mål 3: 7,0 kg
Kvar till målvikt: 18,9 kg

Det börjar närma sig ;) haha, okej det är ännu en bit kvar men jag har gått ner 56 % av det jag skulle gå ner och 21 % av min startvikt så måste säga det är helt okej ;). Snart är jag på 25kilosstrecket också. Det går bara nerför, fast på ett bra sätt :).

Idag blir det två promenader inplanerade. Först en lite längre, typ en timme, vid lunch och sedan en 30minuters Powerwalk ikväll mellan de olika omgångarna tvätt. Blir att ta itu med denna veckans skolarbete också och fortsätta dona med min hemsida :). Hemsidan får dock inte bli på min vanliga skoltid (fram till typ 17 på dagarna) utan då jag har tid...hm..dvs på natten då alltså :P

Nej men denna veckan tror jag blir helt okej :). Jag har planerat in mina träningspass i förväg, vilket hjälper mig att inte smita ifrån eller förminska dem. Sedan har jag klart för mig vad jag har att göra i skolarbetet också och sedan är det både späx på onsdag och ungdomsgruppen på torsdag. Sounds good to me :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0