Invägning vecka 41

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 86,5 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: +/- 0 kg
Viktnedgång totalt: 24,7 kg

BMI-nedgång totalt: 8,9

Kvar till mål 3: 6,6 kg
Kvar till målvikt: 18,5 kg

Reaktion: Lättnad! Men samtidigt är det lite surt då jag i onsdags låg på 86,2 kg och hade 25 där...Aja, sedan kom veckoslutet med lite för mycket krams och då spelar det ingen roll att man tränar på bra om man ändå stoppar i sig skit. I let myself go (kan inte komma på en bra översättning) för många gånger helt enkelt.

Denna vecka ska det dock bli ändring på det. Jag har min vecka extremt planerad med alla aktiviteter, skolarbete, träning och mattider satta exakt. Har dessutom skrivit in hur många kalorier jag ska äta vid varje mål etc. Har helt enkelt inte planerat in något snask eller annat onyttigt och då ska det inte bli det heller. Känns ändå som jag har så himla mycket att göra denna veckan så fattar inte hur jag ens ska hinna med att handla, städa och tvätta...

Aja, veckans första promenad, 60 minuters powerwalk är i alla fall avklarad så nu blir det lite mellanmål och sedan sätta igång med veckans skolarbete ocksp.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0