Invägning vecka 44

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 84,7 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: + 0,1 kg
Viktnedgång totalt: 26,5 kg

BMI-nedgång totalt: 9,6

Kvar till mål 3: 4,8 kg
Kvar till målvikt: 16,7 kg

Okej, det var första bakslaget på några veckor men det var inte så mycket upp det handlade om och det är skönt. Så slipper man gå hela måndagen och våndas och  må dåligt över det (som man inte ska göra iaf visserligen!).

Veckan som gick hade jag faktiskt väldigt bra koll på maten men till helgen så bodde vi uppe i huset och jag visste att jag skulle bli lite slappare i maten och motionen då och visst blev jag det. Den enda träning jag fick i helgen (förutom WiiFitness i fredags morse) var 15 minuter spinning i går. Denna veckan ska jag vara hemma nästan hela tiden dock så har mitt block och min kaloritabell nära till hands. Kan inte komma på något tillfälle då jag har risk att stöta på snask heller så det ska nog gå bra. Blir att sitta hemma, plugga och ta en powerwalk i samband med lunchen varje dag. Sedan kanske avrunda dagen med 30 minuters hemmastyrketräning innan läggdags också.

Tror i alla fall det kommer bli bra :). Skönt att veta vad man ska göra hela veckan iaf :). 

Nej, dags att börja plugga nu då.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0