Långt ifrån förra veckans fart i benen

Usch, idag var jag riktigt seg i benen :(.

Tog mig i alla fall ut på min 30 minuters morgonpower och gick nerom ån, bortom fotbollsplanerna och så hem igen. Men det låg på gränsen till promenad faktiskt. Var så seg i hela kroppen och visst blev jag andfådd och så men jag kände inget ont i benen alls och det brukar jag göra ända från början då jag powerwalkar.

Aja, idag blir det en hel del skolarbete. Har några nya föreläsningar att gå igenom och sedan blir det att sätta sig in i den nya interaktionsdesignsuppgiften. Ska nog försöka få in en liten tupplur mitt på dagen också om jag känner att jag hinner. Ska nämligen iväg på mitt cirkelträningspass ikväll och tänkte ta lite vanlig styrketräning innan dess så får åka redan tio över fyra.

Hm, det fina vädret har försvunnit :(.Ser ut att gå mot några dagars regn och blåst. Lagom kul...

Aja, dags att stänga fönstret och börja plugga nu då


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0