Massor att göra+ont om tid =halvdant gjort

Denna veckan har det varit full fart och det känns aldrig som jag hunnit göra något helt färdigt. Halva disken, halstädat, halvpluggar etc etc. Maten har dock funkat väldigt bra. De dagar som jag i förväg vet att jag ska äta gott (ex kladdkaka i torsdags kväll) så har jag balanserat upp det med mindre middag eller så, så kalorierna har de dagarna ändå gått jämt ut :).

Träningen har också gått bra denna veckan så är väldigt nöjd med mig själv. Förra veckan fick jag tränat ca 540 minuter, vilket jag tycker är en lagom nivå. Nu ligger jag än så länge på 440 minuter så har bara 100 minuter kvar och det ska jag nog klara av :). 30 minuters powerwalk ikväll, 30 minuter på gymmet vid lunch i morgon och 60 minuters powerwalk på eftermiddagen.

Imorgon blir det en del städ och tvätt och plugg om vartannat annars. Kanske kör i en film ikväll när jag kommer hem och gör städningen då. Lite skönare att inte behöva vakna upp till röran imorgon utan vara pluggpepp istället. Pluggmässigt blir det att ta fram och designa två nya produkter (digitala). Har tyvärr idéer till 1,5 produkt och inte 2 så.... men brukar få igång ett bra tänk när jag är ute och går så det löser sig nog.

Nästa vecka är det jobb måndag eftermiddag, inskaffande av halloweenkläder på tisdag, späx och halloweensittning på Högskolan på onsdag, studieträff på torsdag. Träningen ligger såklart varje dag också och så ska jag klämma in plugg där med ju...sedan tror jag dock inte jag har något planerat till helgen så blir konstant pluggande och läsande då. Har iaf kommit fram till för vilken målgrupp och vad det för produkt jag ska designa och den mesta litteraturen är läst så den värsta tröskeln är övervunnen :).


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0