Rastlöst att sitta still sedan morgonpromenaden vid 7...

Dagen har varit väldigt givande än så länge. Men det har gått flera timmar sedan jag var ute och gick och det känns ovant...brukar alltid träna runt lunchtid men har inte varit så idag vilket känns knasigt.

Istället har jag suttit med lite undersidor till hemsidan, lagt upp recept och skrivit lite små infotexter. Dessutom har jag fixat fram ett affischförslag som jag är hyfsat nöjd med. Blev inte riktigt som jag tänkt mig men helt ok ändå. Får se om de gillar den på späxet imorgon med bara... :)

Nu blir det snart att börja med middagen. Ska åka in till gymmet tio över 5 så måste äta middag innan, annars får jag inget förrän halv nio och det är för sent. Så får ta och äta vid halv 5 och sedan ta ett äpple med mig in till stan.

Ska bli himla spännande på träningen ikväll. Nyfiken på vilka olika sorts övningar vi kommer göra, hur jag kommer klara dem och hur härligt svett jag kommer vara efteråt ;).

Imorgon hade jag velat ta sovmorgon men ska börja med 30 minuters powerwalk och sedan skriva en beskrivning om cirkelträning till min hemsida och sedan in och simma vid lunch så har inte tid med sovmorgon :P


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0