Redigerad invägning vecka 40

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 86,5 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: -1,0 kg
Viktnedgång totalt: 24,7 kg

BMI-nedgång totalt: 8,9

Kvar till mål 3: 6,6 kg
Kvar till målvikt: 18,5 kg

Fick redigera min invägning lite då jag vägde mig igen efter en timmes powerwalk och det blev en väldigt positiv invägning plötsligt :). Hädanefter ska jag nog hela tiden börja måndagen med frukost, en timmes (härligt svettig) powerwalk och sedan invägning. Det blir mycket positivare resultat då.

Aja, dags att ta mig hemåt (blir nog en liten runda till då i ren eufori;)) och duscha och sedan sätta mig med plugget igen.

Postat av: Anonym

Grattis :-),men hjälp du flåsar mig i nacken

2011-10-03 @ 16:48:48

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0