Sittning ikväll

Ikväll bär det av till Halloweensittningen på högskolan och just nu ser jag riktigt ful ut:P. Fortfarande lite besviken över att jag inte fick tag på någon riktig kostym men men. Har fixat lite sår och blåmärken i skallen, tuperat hår och trasiga kläder så duger gör jag nog iaf.

Det vara bara mellan 18-20 (sen är det nattklubb 22-02 men <3 ska jobba imorgon och jag ska plugga så den kan vi inte gå på). Det är i och för sig ganska skönt att veta att det inte blir hem så himla sent ikväll. Borde vara hemma igen halv tio typ och det känns ganska lagom. In en runda till stan och sen hem igen liksom:). Men det blir nog en trevlig kväll iaf :)

Imorgon blir det in till gymmet igen och dubbelt pass. Sedan lite affischtecknande och pluggande på House of Bagels. Förhoppningsvis dyker det upp lite kursare som sällskap en stund också. Sen hem och fortsätta det eviga pluggandet ;) Inte för att det gör mig något. Tycker verkligen om den här uppgiften så sitter gärna med den. Skisserna till båda produkterna är klara nu och en text om vilka egenskaper de bör ha är också skriven. Nu ska jag skriva om hur jag kommit fram till dessa produkter och "testa" konceptet på framtida brukare av den. Det jobbiga tror jag blir när jag ska sätta ihop allt till en hel rapport. Det får dessutom bara vara 1600 ord i den vilket nog blir en rejäl utmaning. Bara hoppas man inte klipper och klistrar för mycket så att något viktigt försvinner...

Off we go :)


Postat av: ♥ IAATC.se l Benita Schoultz

Peppkram till dig!

2011-10-26 @ 20:42:52
URL: http://iaatc.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0