Start på en ny, fullproppad vecka

Har haft skallabank (huvudvärk alltså) sedan i fredags morse (nog ända sedan torsdags kväll) och fattar inte hur jag ska bli av med det. Testat att ta det lugnare, äta treo, frisk luft och vila men inget verkar hjälpa. Suck, känns som tröttheten, stressen och det till allt jag ska göra till slut hunnit ikapp mig :(. Får bara hoppas det går över snart för nästa vecka blir minst lika stressig som denna.

Måndag:
2 timmars powerwalk med brorsan
Jobba 14-18

Tisdag:
Gymmet (morgon)
Fixa halloweenkostym till onsdag (förmiddag)
Promenad 60 min(eftermiddag/kväll)
Plugga(designuppgiften)

Onsdag:
WiiFitness(morgon)
Plugga(designuppg. göra klart skisserna/mockuperna)
Späx 16-17.30
Halloweensittning 18-20

Torsdag:
Gymmet (morgon)
Studieträff 10.30-13.00
Plugga
Promenad (eftermiddag/kväll)

Fredag:
WiiFitness(morgon)
Powerwalk 90 min (vid lunch)

Lördag:
Träningsledigt
Plugga hela dagen! (typ)

Söndag: DEADLINE på designuppgiften

Puh...till saken hör dessutom att jag har deadline på nästa uppgift veckan efter och att jag gärna vill hinna sitta med min egen hemsida också och göra affischen till späxet med. Och tja sen kanske mindre viktiga grejer som att äta och sova :P Får se hur det går men nog dags att göra ett schema för nästa vecka nu...


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0