Tråkig halloweenkostymkväll :(

Kvällen har varit väldigt produktiv :). Jag gjorde klart skissen och förklaringen till den ena av två produkter jag designar (en skoluppgift) och jag har provsminkat både mig och Mathias till halloweensittningen imorgon så nu ser vi ut som...tja halv överkörda typer. Blir bilder imorgon kväll tror jag ;).

Vart himla skönt att fått klart skisserna till den ena produkten då det känns som man kommit igång ordentligt med den uppgiften. Ska försöka göra skisser till den andra produkten imorgon så jag bara har skrivandet kvar att göra i helgen. Blir i alla fall ingen film till denna uppgiften. Så teknisk klarar jag inte av att vara så snart igen. Ska försöka göra en riktigt bra rapport istället och försöka uppfylla vg-kriterierna, utan att sväva ut för mycket.

Angående halloweensittningen...tja jag kommer ju inte se ut som jag hade tänkt (drömt om). Trodde liksom att när jag nu gått ner skitmycket så kunde jag kanske ha en riktigt halloweenkostym. Inte behöva konstruera en själv av egna kläder (som jag alltid gjort) utan kunna köpa en fabrikstillverkad kostym i en normal storlek. Testade flera olika kostymer men de var nog storlek 40-44 och jag har väl 46 (förutom i byst där jag har 48) så fick inte en enda av kostymerna över huvudet :(. Nu har jag rivit sönder ett par av mina gamla, för stora jeans men bara det och ett svart linne och lite smink. Tja...det känns inte lika exalterande längre liksom. Sittningen blir nog kul i alla fall :) men känner mig hyfsat osnygg för jag inte kunde fixa en sådan dräkt som jag drömde om :(

Aja, nu blir det att tvätta av sminket och sedan planera den andra designprodukten och sedan ta och sova. Blir inget späxmöte imorgon så vi åker direkt till sittningen. Vilket betyder att jag kan gå upp vid 8, äta frukost och sedan träna wiifitness. Sen plugga och powerwalka i lugn och ro. Blir nog en helt ok dag tror jag.

Men min kostym känns fortfarande tråkig... :(



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0