Träning vecka 39


Nja, sådär hoppa-runt-och-jubla-jättebra är det väl inte, inte jämfört med de två tidigare veckorna men det känns ändå ganska okej. Jag har en hel del vardagsmotion denna veckan som inte ligger inne i tabellen. Exempelvis 3 timmar inne på GeKås och snabba promenader i stan etc etc. Är väldigt nöjd med att jag lyckades få så mycket Power Walk denna veckan. 

Började dagen idag med en himla mysig morgonpowerwalk i dimman i 30 minuter. Började småkylig men var varm lagom till jag skulle in igen. Så nu har jag hittat en runda som, vid Power Walk är ganska precis 30 minuter. Bra att veta tills vidare liksom.

Styrketräningen idag gick väldigt bra. Kunde visserligen inte öka på någon av maskinerna men kunde byta ut 6kg mot 7kg på hantlarna i alla fall och det är ju något :). Sedan blev det rask promenad bort till simhallen men det var ett stort misstag...Hade ju inte en tanke på att ALLA är lediga och kan bada på söndagar. Det vill säga massa familjer + små snorungar som inte fattar att motionssimbassängen Inte är någon lekhörna och vägrar lyssna när man säger till dem :(. Hade planerat att simma en timme, 60 längder, men det var stört omöjligt så blev bara 20. Får ta igen det på onsdag. 

Känner mig ganska lugn inför invägningen imorgon men det kan vara ett falskt tecken också. Det kan ju vara så att jag undermedvetet känner att det har gått så bra i veckan att jag inte behöver oroa mig inför imorgon men å andra sidan kan det vara falska känslor som gör att jag kanske behöver oroa mig...usch, bort med sådana tankar!



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0