Träning vecka 40


Träningsmässigt har veckan varit helt okej faktiskt men matmässigt...nja.. det har blivit lite för mycket onödigt skit med kanelbullens dag i tisdags, barnkalas i torsdags, besök hos syrran i fredags, 70årskalas igår och chokladbollar till efterrätt ikväll...jag förväntar mig inga stora minus på vågen imorgon (om jag ens väntar mig minus alls:( ).

Jag har tillåtit mig själv lite för mycket på senaste tiden och har inte vetat hur jag ska stoppa det utan det har bara fortsatt och fortsatt. I alla fall! Från imorgon så gäller 3 snaskfria veckor för mig. Det känns lite knepigt nu men egentligen ska det inte kännas eftersom jag ju klarade 12 veckor i början. Jag har verkligen planerat nästa vecka till punkt och pricka och kaloriintag och kaloriförbränningsmängd så hoppas på bättre siffror nästa måndag, hur det än står till imorgon.

Denna veckan som kommer blir det mer varierad träning också. Powerwalk, cirkelträning, core, styrketräning och simning står på schemat så variationen ska det lida brist på iaf. Blir all träning av så blir det nästan 800 minuter...eh jag har svårt att tro att all ska bli av nu men ser man det i de småbitar det är så ser det inte så mycket ut.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0