Träning vecka 42


Så fick jag ihop 540 minuter denna veckan, riktigt bra :). Det känns som en lagom nivå att hålla sig på utan att det blir för mycket (och stressigt) eller lite. Med en dags träningsledigt så blir det 90 minuter per dag och det låter rimligt.

Ikväll har det blivit mer städning och tvätt än jag trott och tänkt så blidde inget plugg :( Får sitta massa i helgen istället men då har jag ändå inget mer inplanerat så har helt och fullt tid till det. Då kan man ju dessutom sitta lite längre på kvällen/natten utan att det stör morgonens rutiner. Man bara flyttar fram dem lite ;)

Nej, nu blir det att hålla kväll och ha lite hemmaspa. Städ och tvätt är klart och middagen är äten. Kanske ska ställa sig och göra älsklingens frukostpannkakor ikväll redan så slipper man göra det i sömne imorgon bitti.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0