Träning vecka 43



Okej det var inte helt uruselt men inte helt okej heller. Hade hoppats att jag kunde hålla uppe 540 minuter per vecka men det är som att när jag planerar för det så blir det ett måste och inte alls kul längre. 90 minuter om dagen i 6 dagar låter inte alls oöverkomligt men när man "måste" träna det då känner man inte för det längre.

Jag har inte alls bra känning inför vågen imorgon alltså men fattar inte varför. Jag har verkligen skött maten denna veckan och träningen har som sagt varit långt ifrån dålig men ändå... Det är som att varannan vecka har jag bra föraning inför invägningen och varannan har jag dålig.

Har ju, som ni ser i tabellen, inte lagt så mycket energi på konditiionsträning denna veckan men det är inte alls kul att gå ut och gå när det är ruggigt och grått :( dessutom har jag haft så mycket plugg att jag inte hunnit ut innan det blivit mörkt och sen har jag inte alls känt för det. Så blivit mest styrketräning denna veckan och det kanske visar sig på vågen, att jag tappat lite mindre på grund av det.

Veckan som kommer ska jag dock försöka jämna ut det. Har ganska mycket skola som ska klaras av på kort tid (till fredag) så vet inte om jag har tid att åka til gymmet på tisdag. Blir nog att spara det till torsdag och söndag istället. Så denna vecka blir det  bra med en massa promenader i mina pluggpauser. Skönt också att slippa åka någonstans så tidigt. Blir nog en sväng till späxet på onsdag (beror på hur jag ligger till med skolan) och sen ungdomsgruppen på torsdagkväll. På fredag blir det dock bara att gå ut och gå så då kan jag la sitta till midnatt om det behövs... ;)



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0