Vill plugga ikväll men orkar verkligen inte... :(

Är så himla trött men vill egentligen sitta uppe och plugga ett tag. Fattar inte hur jag ska orka det dock (nej, jag dricker inte kaffe) och sedan ska jag ju upp tidigt imorgon igen.

Gick bra på jobbet idag. Var en massa dräkter och accessoarer att packa upp och prisa och sånt. Ska inom en sväng imorgon och fixa dräkt till halloweensittningen på onsdag men fortfarande inte bestämt vad jag ska vara :P.
Imorgon blir det gymmet klockan 8 och sedan kör jag nog en timmes styrketräning. Affären öppnar ändå inte förrän klockan tio så kan träna utan att stressa till bussen eller så. Måste köpa ett nytt diskställ också då det vi har gick sönder ikväll :(. Får hitta ett av metall istället för trä denna gången kanske...

Sen blir det en timmes powerwalk under dagen också (de sa något om fint väder...:)) blandat med en himla massa plugg. På onsdag blir det lite sovmorgon så kan sitta uppe längre och plugga imorgon kväll.

Suck...jag är så himla trött...


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0