En greja-hemma-och-inte-göra-mycket-annat-dag

Idag känns det som det blir en sådan där "greja hemma och inte göra så mycket annat"-dag. Har fått städat lite och dessutom byggt ihop en av mina gamla låga bokhyllor som vi ska ha filmerna och Mathias alla x-boxspel i. Dessutom har jag nedersta hyllan som min plugghylla så alla böcker och block ligger där och skrivbordet har nog aldrig varit så tomt på prylar. Riktigt härligt.

Invägning imorgon igen och har ärligt talat ingen aning om hur det ska gå..Jag har skött maten mycket bättre än veckan innan men det har inte blivit så mycket träning, ca 30-40 minuter om dagen. Det är i och för sig helt okej men om man ska försöka komma upp i en timme om dagen så känns det som detta har varit en "lat" vecka. Det kan alltså vara hur som helst imorgon. Antingen upp eller ner. Förhoppningsvis har jag iaf inte gått upp 1,5 kg och hamnat ovanför 90 kg igen så från och med imorgon får jag ta tag i träningen igen. Måltiderna har som sagt blivit bättre och mer strukturerade så just nu är det träningen som kommit efter lite.

Funderade faktiskt på att ta en paus ifrån hemsidan idag. Fick i ordning förstasidan och den första nivån på undersidor igår så jag vill inte in och rota så mycket i det innan jag fått klart nästa steg. Det blir nog att göra små bakgrundsbårder till varje undersida att ha i högerkanten. Har redan börjat på det och det går bra men fantasin tryter lite ibland.

Nej, nu ska jag nog äta lunch och sedan försöka få med mig Mathias ner till affären så alla "tvungna" grejer blir klara idag.

Just det, ska bli en promenad idag med men...tja har ingen lust liksom. Segt verkligen för vet ju att jag måste komma ut och gå men..ja det är det där måsteordet som liksom sätter stopp för det  :( För komma på en väg runt det där ordet så jag kommer ut iaf en timme.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0