Inspiration

Något som förvånar mig och gläder mig något enormt är den respons jag fått från olika håll och kanter. Både via bloggen här, via facebook och via det som berättas för mig irl. Att det gläder mig är ju inte svårt att förstå. Säg en människa som inte gläds åt positiv respons. Att jag förvånas är kanske för jag inte är van vid att folk ser mig som inspiration. Jag har nog aldrig känt att jag varit en inspiration för någon och att så många nu hört av sig har gjort otroligt gott för min fortsatta satsning.

Så även om jag inte skriver om det här på bloggen så ofta så blir jag sjukt glad för alla kommentarer som jag får från alla håll och kanter. De peppar en otroligt. <3


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0