Invägning vecka 37

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 87,9 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: 0,6 kg
Viktnedgång totalt: 23,3 kg

BMI-nedgång totalt: 8,4

Kvar till mål 3: 8,0 kg
Kvar till målvikt: 19,9 kg

Haha, oj vad coolt. Jag hoppades ju att jag skulle ha gått ner sedan förra veckan men jag hade aldrig trott att jag skulle vara under 88 kg. Nu har jag ju dessutom mindre än 20 kg kvar att gå ner. Bara 19,9 kg och det är ju jättelite ;). Nu ligger mitt BMI på 31,5 också så snart är jag "bara" överviktig och inte på fetma längre. Det var längre sedan det var så. Minns att jag i 2an hade ett BMI på nog 33 eller så. Det satt nämligen en BMItabell utanför vår Naturkunskapssal som jag smygkollade på..

Aja, denna veckan ska jag verkligen ut och gå en massa. Rundan jag gick igår var mysig och den tog ganska precis en timme så det känns lagom att ha som dagsmotion och sedan lägga in lite styrketräning eller liknande utöver det. Så min lunchrunda ska jag försöka komma ut på varje dag. Den enda lediga dagen denna veckan blir på fredag när jag ska ner till The Studio. Men den dagen ska jag bara ha himla kul och känna mig skitduktig så det blir varken skola eller träning den dagen utan sovmorgon och inget tänk på en massa måsten.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0