Invägning vecka 38

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 87,9 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: 0 kg
Viktnedgång totalt: 23,3 kg

BMI-nedgång totalt: 8,4

Kvar till mål 3: 8,0 kg
Kvar till målvikt: 19,9 kg


Puh...Jag trodde verkligen inte att jag skulle stå kvar på den vikten idag. Smygvägde mig igår morse nämligen och då var det inte alls det resultatet men vätskeskillnader i kombination med ettrig power walk från Lågebro (och utifrån Biltema) antar jag hjälpte enormt mycket. Jag skötte maten helt okej förra veckan med undantag av lite för mycket hemmapoppade popcorn..:P Oh ja popcorn är det nyttigaste godiset men det innebär tyvärr inte att man kan äta mängder av det bara för det :(

Denna veckan ska jag testa en "ny" diet och så hur vikten slår ut av det. Jag ska byta ut frukosten mot en nutrilette pulvershake + ett hårdkokt ägg och lunchen blir en nutrilette kycklingpulversoppa. Sedan middagen äter jag som vanligt. Låter kanske inte så jättegott med "pulver" men har testat lite förr och det är inte fy skam faktiskt. Jag testade typ denna dieten i höstas men pga olika omständigheter kunde jag aldrig komma in i den och testa den till denna nivån som jag hade önskat. Därför gör jag ett nytt försök nu och ser hur det går. Minns att jag gick ner en del av det i höstas (som jag sedan gick upp igen av diverse anledningar) och då brukade jag ändå inte dieten så mycket så jag har goda förhoppningar att jag med hjälp av den dieten + mina 500 planerade minuters träning ska få bra utslag på vågen på måndag :).

Ska bli himla skönt att komma ut och gå sen vid lunch, ser ut att bli riktigt härligt väder :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0