Invägning vecka 39

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68,0 kg

Nuvarande vikt: 87,5 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: 0,4 kg
Viktnedgång totalt: 23,7 kg

BMI-nedgång totalt: 8,6

Kvar till mål 3: 7,6 kg
Kvar till målvikt: 19,5 kg

Jag har märkt att ju mer man har gått ner redan ju mindre veckosiffror nöjer man sig med. Visst hade jag velat gått ner mer denna veckan men jag är helnöjd med 4 hekto och väntar mig inga kilosnedgångar längre. Inte just nu iaf för nu känns det som jag står mittemellan två bra perioder och har hamnat i en mellanperiod.

Träningen gick ju väldigt bra förra veckan och maten gick hyfsat bra. Hade ju ett litet bakslag i onsdags och i fredags bakade jag päronkaka, i lördags var jag hos en kompis och åt rabarberpaj och igår kom delar av Mathias familj upp med våra fåglar och då bjöd jag på glass och kex så...ja det är skönt att ha gått ner överhuvudtaget.

Denna veckan kan jag inte komma på något tillfälle som jag har att äta dumt så det ska nog gå bättre denna vecka. Plus att jag ska försöka variera träningen lite och gå och simma en gång i veckan också. Då har jag simning, styrketräning på gym, promenad och powerwalk som träningsformer. Lagom varierat just nu iaf.

Idag blir det en sväng in på gymmet :) Sen framkalla lite foton från Studio och sedan har jag ett presentkort på H&M så blir lite shopping där också. Så när jag kommer hem blir det lunch och så en timmespromenad innan jag pluggar resten av eftermiddagen.

Och härligt väder ser det ut att bli också :)



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0