Långrunda = 1,5-2 timmar (dagens blev 1h och 40 min)

Nja att säga att promenaden idag blev två timmar stämmer inte riktigt då den "bara" blev 1 timme och 40 minuter men det är helt okej ändå känner jag :). Säger jag två timmar betyder det långpromenad och en långpromenad är mellan 1 ½ -2 timmar lång. Det blev bra väder till slut att gå ut och gå i iaf även om det blåste trist och duggregnade oroväckande efter en halvtimme.

Nu har jag fått ätit min lunch också och ska lägga mig och vila en sväng. Man blir himla trött av massa frisk luft ju :P. Sedan blir det att gå ner och handla lite granna och sedan bara ta det lugnt och läsa resten av dagen. Imorgon blir det en sväng till en kompis och därför har jag satt träningsledigt. Man måste ju ha någon återhämtningsdag i veckan också. På söndag blir det bara en rask 30minuterspromenad och 30 minuters styrketräning här hemma. Inget som tar speciellt mycket tid eller är så ansträngande men mest för att lugna mitt dåliga samvete för att annars ha hållit mig stilla hela helgen. Jag måste i alla fall träna lite varje helg, annars har jag en orolig klump i magen på måndagens invägning för att jag inte alls tränat bra:P och den klumpen väger säkert lite granna den med :P ;).

Aja, svara på lite wordfeuds och sedan vila en sväng.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0