Morgonstund har flum i mun

Det blir att åka in tidigt till gymmet idag. Ska äta lite frukost och sen hinna med bussen kvart i 8. Sedan blir det att ta det relativt lugnt resten av dagen med lite städning och tvätt och min lunchrunda på en timme såklart ;). Men är iaf skönt att veta jag inte behöver åka någonstans mer idag sen utan kan hålla mig hemma i värmen.

Regnar ute nu, lagom trist :(

Spänd inför imorgon, kommer nog bli skitkul och dessutom bra peppbilder att ha framme om självförtroendet skulle svikta någon vecka. Sedan har jag ju planer på att bli ännu mindre såklart men de bilder är bra att ha när man känner sig grymt ful. Nä, det är jag inte alls liksom.

Aja, nog flummat. Lika bra att äta lite frukost nu och sedan gymma.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0