Nypremiär i simbassängen men nygammal mindre baddräkt :)

Simmade 40 längder innan idag och det var nog en lagom sträcka att börja med efter ett så långt simuppehåll. Jag var nästan själv i bassängen också vilket var helt underbart. Undrar bara hur frustrerad jag blir om det bara är typ 2-3 till nästa vecka :P. Jag körde lite intervallträning och tog varannan längd lugnt och varanna (på hemväg) i högre fart och intensitet. Inbillar mig att det är bra (haha nej men jag har faktiskt läst att man inte bara ska simma på i samma lugna tempo hela tiden utan faktiskt utmana sig själv).

Fanns ingen tvättid imorgon så får tvätta först på lördag kväll...Lite segt menmen, då har jag typ hela dagen imorgon åt bara några grejer. Kan ägna förmiddagen åt att städa (det tar typ bara 1,5 timme att dra över hela lägenheten om man jobbar effektivt) och gå ut och gå två timmar. Sedan på eftermiddagen blir det pluggplugg och så åker jag in till gymmet strax efter 5. Ska gå på ett corepass vid sjutiden och ska göra min vanliga styrketräning innan dess också. Sen på kvällen blir det snack med Jennie om fredagens Ullaredsresa och koll över ekonomin och vad vi behöver.

Nej, nu blir det en riskaka och snart i säng.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0