The Studio

Gårdagen på The Studio i Malmö var hur kul som helst. Först höll vi inte på att hitta dit dock...tänkte att det nog inte kunde vara så långt så vi kunde gå istället för att ta stadsbussen. När vi väl kom fram till vilket håll vi nog skulle gå på och sedan efter några minuter fick syn på tornet med var modet uppe :). Det tog dock 30 minuter att gå dit och det var lite knepigt att veta vart man skulle gå men fram kom vi :). Väl där var det väldigt trevligt. Vi blev alla tre fint sminkade och stylade i håret och fotograferingen kan man nog bara beskriva som galet kul!
  
Idag har jag börjat dagen med en timmespromenad i morgondimman. Hur härligt som helst men ganska kyligt så har lite ont i öronen, dags att inskaffa en snygg mössa snart kanske.. Det är nog det jag gillar mest med hösten. Att morgnarna är så himla ljusa och så mysigt med daggen/frosten som ligger överallt. Så på hösten har man inga problem att gå upp och ut och gå vid 7tiden och sedan gå in och äta en god, varm frukost.

Dagen lär nog spenderas framför datorn tror jag. Ska läsa ca 54 sidor pdf-fil och sedan kommentera det. Plus att jag har några korta små föreläsningar att lyssna på också. Så skönt att ha gjort sin promenad nu så man kan sitta och plugga och ta det lugnt resten av dagen.

Räknade ut innan att jag nu har tränat 325 minuter denna veckan. Vill ju ha i snitt en timme om dagen så måste upp i 420 minuter i så fall men med ett hemmastyrkepass ikväll och en timmespromenad imorgon så är det fixat :). Så svårt var det inte att komma upp i den mängden minuter denna veckan faktiskt. Gäller bara att få in träningen automatiskt. Med mitt plugg framför datorn så behöver jag automatiskt en ryggsträckarpaus efter ett par timmar så då passar det bra att gå ut och gå en sväng på lunchen.

Aja, snart frukost men först krypa tillbaka ner hos Mathias och få upp värmen lite.

Postat av: IAATC.se l Benita Schoultz

Finfina bilder!

2011-09-19 @ 13:48:04
URL: http://www.iaatc.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0