Today, it's all about the workout :)

Var äntligen tillbaka på gymmet i morse och det var lugnt där då. Skönt när det inte är en massa folk (även om jag faktiskt inte störs/bekymras av det längre) och man kan gå omkring i godan ro. Jag trodde ju att mina muskler skulle vara väldigt vilande, kanske till och med i dvala, eftersom jag inte varit på gymmet sedan den 17 augusti men jag kunde hålla samma vikter som jag gjorde senasre passet. Det var bara magdödaren :P som nästan tog kål på mig men jag tog samma vikt iaf. Sedan lade jag till en maskin för tricepsen också. Allt för att få bort gäddhänget :P ;).

I eftermiddag ska jag försöka läsa lite kurslitteratur och skriva lite om det. Men först blir det lunch och så ut på min timmespromenad. Egentligen, om jag nu bara hade tagit 60 minuters träning om dagen sammanlagt, så hade jag ju bara behövt gå ut och gå 20 minuter nu. Nu är det dock såhär att jag vill få in massa grundträning, i form av promenader, så ska försöka få in en timmes promenad om dagen. Sedan köra styrkepass på gymmet två gånger i veckan (ex tisdag och torsdag) och sen lite cykling eller något annat de andra dagarna.

Känner väldigt starkt för att gå ut och gå långt idag och då får man ju ta tillvara på det, aight:). Sen får man se hur långt det blir. Upptäckte nu att det börjat regna också:( hm, blåsten hade jag kunnat stå ut med men att gå ut och gå med ett paraply (blixtlåset i regnjackan är paj) känns inte som man kan gå riktigt fartfullt och så då.

Aja, lunchen först och sen får vi se hur det blir.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0