Träning vecka 37



Det är lite retligt att det fattas 5 ynka minuter för att jag ska ha ett snitt på 60 minuters träning om dagen. Egentligen hade jag bara kunnat göra lite situps eller armhävningar nu så skulle det vara fixat men nej, pallar inte helt enkelt.

Idag var jag och Mathias en sväng inne på Biltema då han skulle köpa någon vajer och handtag till sin cykel. Det blev en sväng inom djuraffären i närheten också och lite smågodis till Sus och Dus bland annat. Sedan blev det raska kliv in till stan. Bussarna skulle inte gå till vår fördel så för att slippa vänta en timme i stan på nästa buss hem så gick vi skitsnabbt genom regnet och hann precis med bussen sen. All joggingträning har lönat sig upptäckte jag de sista 200 meterna :P;).

Nu är iaf jag hyfsat kall och mina strumpor är genomsura så blir nog ett bad till idag. Tog ett i förmiddags efter min 50 minuters morgonpromenad.

Har lagt upp träningen för nästkommande vecka nu också så jag har koll på det. Annars finns det en risk man skjuter på det liksom...

Måndag (ca 12.00): 60 minuters promenad
Tisdag (ca 8.45): 40 minuters styrketräning
Tisdag (ca 15.00): 60 minuters promenad
Onsdag (ca. 10.00): 60 minuters barnvagnspromenad
Torsdag (ca 8.45): 40 minuters styrketräning
Torsdag (ca 15.00): 60 minuters promenad
Fredag (ca 10.00): 120 minuters promenad (=död?)
Lördag: Ledig
Söndag: 30 minuters styrka hemma + 30 minuters promenad

Det blir en ihärdig träningsvecka verkligen men har inte så mycket i skolan just nu utan mest att läsa så kan ta mig tid till träning och frisk luft. Ska bli spännande på fredag då jag ska gå i 2 timmar men tror det ska gå bra. Så länge vädret är skönt kan man gå ett tag utan att det blir för jobbigt. Ska bara ha tillräckligt med fantasi för att komma på en bra runda också ;)


Postat av: Anonym

Tack för tipset, så borde jag också göra för att sköta min träning ordentligt. Jag får väl gå direkt och skriva in träningstider i almenackan

2011-09-18 @ 20:27:55

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0