Träning vecka 38



Så ska vi se hur det står till på vågen imorgon då. Hade ju planerat in 500 minuters träning men det blev ju "bara" 425 minuter pga att långrundan blev 1h och 40 min istället för 2 timmar och idag blev det inget powerwalk eftersom jag haft lite ont i magen. Men det blev himla bra med träningen när jag fick den planerad i förväg.

Nästa veckas träning:
Måndag: Styrketräning (40 min) + Promenad (60 min)
Tisdag: Promenad (60 min)
Onsdag: Simning (60 min) + Promenad (30 min)
Torsdag: Promenad (120 min)
Fredag: Styrketräning (40 min) + Promenad (60 min)
Lördag: Träningsledigt
Söndag: Hemmastyrketräning (30 minuter) + Power Walk (30 min)

Sammanlagd träningstid: 530 minuter



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0