Tränings vecka 36


Usch det där var en riktigt dålig träningsvecka :(. Sammanlagt blev det 275 minuter vilket är ett snitt på ca 40 minuter om dagen. När man kommit så långt som jag gjort i min träning så är det alldeles för lite. Det finns egentligen ingen bra förklaring till det heller, att jag har varit förkyld ska inte ha hindrat mig att gå ut och gå.

Nej från och med nästa vecka ska jag verkligen använda min lunchpaus till att träna. Jag har ju satt paus mellan 11 och 1 och eftersom lunchen alltid består av middagsrester från dagen innan så är det ju ingen tillagningstid. Så jag borde verkligen hinna ut på åtminstonde en timmes promenad. Sedan får det bli gymmet en gång nästa vecka också. Förkylningen är i stort sett borta nu så nu ska jag träna på igen. Får bara se hur musklerna hållit sig efter ungefär 3 veckors vila...



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0