Två kaotiska dagar

Det har varit två kaotiska dagar verkligen!

Igår var det tänkt att vi skulle ha studieträff ute på Högskolan mellan halv elva och tre men eftersom jag var barnvakt åt min systerdotter på förmiddagen skulle jag inte kunna komma förrän halv ett typ. Så när jag sitter på bussen in och kollar mailen så ser jag att det blivit bestämt att vi inte ska ha någon studieträff iaf för det var så få som kunde...jaha... då hade jag alltså 3,5 timme inne i stan och inte någonting att göra innan jag skulle på späx klockan 4.

Späxet höll också på att skita sig igår då vi blev tvugna att gå ut från kåren efter typ en kvart då vi inte kunde larma själva och de som var där och kunde ville gå hem. Vi hängde ett tag i en studentkorridor och hade trevligt iaf så det löste sig.

Idag åkte jag in tidigt till gymmet och det gick väldigt bra där. Satt och kollade mina träningstabeller och räknade ut hur mycket jag ökat mina vikter sedan jag började träna där (30 juni). Jag märkte att jag i snitt ökat mina vikter med 47 lbs (vilket är strax över 20 kilo tror jag) vilket jag tycker är väldigt bra :).

Har de senaste tre gympassen lagt till två maskiner för tricepsen också och fy vad jag satt och skakade i mina armar när jag stretchade. Gick knappt att skriva ner och räkna ut snittet för armarna var helt borta. Det tar jag som något bra dock, visar ju att de tränats :).

Efter träningen gick jag och jobbade 4 timmar. Hjälp, vi drunknar snart i alla Halloweenkartonger och varor i affären alltså. Hur mycket som helst att prisa och packa upp (eller skicka ner på lagret eftersom det ändå är en månad kvar till Halloween). Men kul när man vet precis vad man ska ta sig till iaf :)

Idag fick jag också en snygg gul (älskar gula tröjor :)) t-shirt som jag köpt av Benita(www.iaatc.se) på tradera. Den passar perfekt och är supersnygg :).

Aja, nu blir det dags att gå ner och tvätta lite. Sedan min timmespromenad i solen :)

Postat av: Tesse

Blev det träning trots allt? Då var det något som redde upp sig iaf. kram

2011-09-22 @ 19:20:31
Postat av: Benita

Tack för peppen! Och jag hoppas också jag har en chans på SATS. :)

2011-09-23 @ 09:44:21
URL: http://iaatc.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0