Ur fas på gymmet, förbannade förkylning

Idag är det, som alla andra vardagar, plugg inplanerat mellan ca 8.30-16.00. Låter kanske mycket men detta är den första utbildningen som jag verkligen känt för att lägga heltid, dvs. 8 timmar om dagen, på. Och jag får ändå in träning och all lugn tid öch det så då kan jag lika gärna sitta här den tiden. Som jag sa till de i min studiegrupp igår: "Jag måste avsätta tid till det för annars är risken stor att jag sitter med det Hela dagen." Så hade jag inte satt stopp vid 4 hade jag kunnat fortsätta till långt in på kvällen. 

Idag ska jag sätta mig med ett kapitel om Grafik och det verkar bli lite Photoshopträning, vilket är underbart eftersom jag inte alls kan det ännu... Så kanske kan fixa lite snyggare bilder sedan efter det. Sen blir det nog att jag sitter med hemsideuppgiften som vi har också, bara för att jag inte kan låta bli;)...

Dagens träning är inlagd i min lunchpaus. Ska sticka upp till huset och hämta två par av mina sandaler com jag ska ha på fotograferingen på The Studio i Malmö nästa vecka :). Var även en runda i stan efter studieträffen igår och efter mycket träget letande hittade jag min "lilla svarta" :). Den är hur snygg som helst och eftersom den var väldigt stretchig så var till och med L för stor så jag fick ta M istället, snacka om egoboost :). Kombinerar den med ett brett lila bälte så blir det skitsnyggt. Testade det igår och visade för Mathias och han sa (exakt citerat) "Jag har nog aldrig sett dig så snygg." <3<3 :)

Aja, träningen som sagt. Blir en joggingtur då jag utgår från huset och tar en runda och sedan hem igen. Får se hur långt det blir, beror på humöret. Blir det "bara" 30 minuter kan jag avrunda det med 30 minuters styrketräning när jag kommer hem igen. Suck, om bara förkylningen kunde släppa så jag kunde ta mig till gymmet igen. Vill inte alls komma ur fas där inne. Inte varit där på 2 eller snart 3 veckor tror jag :(. Nästa vecka hoppas jag verkligen jag är på banan igen. 

Aja, nu vart klockan nästan halv nio så dags att sätta på tunnelseendet och skygglapparna ;) 

Postat av: IAATC.se l Benita Schoultz

Jag har nog varit dålig på att uppmärksamma att du har mig som inspiration på din blogg! Galet vad jag blir glad av att se sådant :-) Tack!

2011-09-08 @ 11:00:25
URL: http://www.iaatc.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0