Som att gå in i en vägg

Sådär, då vart dagens sysslor avklarade och det blir bara lite tv ikväll innan jag lägger mig. Det blåste knappt något alls i förmiddags så alla ställen kunde stå utanför affären som vanligt. Det var en himla massa lådor att packa upp och prismärka men det är bara bra för då har man något att göra, skönt :). Sedan var det ju massa roliga grejer med vilket inte gjorde saken sämre.

Efter jobbet tog jag en macka på subway och bestämde mig som sagt sedan för att trotsa blåsten, för nu hade det börjat ta i ordentligt, och gå ut till högskolan istället för att ta bussen. Alltså jisses! Det var som att gå in i en vägg vissa stunder...

Späxmötet på högskolan vart iaf väldigt kul så det kan nog bli roliga onsdagar framöver :)

Imorgon blir det in till gymmet på förmiddagen :) Hade egentligen tänkt skippa det imorgon och bara städa och så men det gick så himla bra igår att jag verkligen vill in imorgon igen och fortsätta. Sedan blir det i alla fall full fart med städning och tvätt på eftermiddagen och en dubbelkoll av alla kläder och grejer till fredag på kvällen. Blir nog att avsluta kvällen med en varm ansiktsmask också :)

Postat av: Anonym

Ha det riktigt bra, sen ser jag framemot bilderna från Malmö. Kramar

2011-09-14 @ 23:17:59

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0