Vart tog stormem vägen?

Idag blir det en lång dag hemifrån. Först ska jag in och jobba nu mellan 10 och halv 3 typ. Får se hur mycket folk det kommer idag. Igår sa de ju att det skulle blåsa och regna och sånt idag så tänkte att då blir det nog ganska tomt på stan men idag är det ju superfint väder ute. Vi får se, det kan ju ändra sig och är nog inte så många som vill ut på stan om det blåser och regnar. Menmen, vi får se hur det blir :).

Efter det är det iaf första mötet med studentspäxet på högskolan så dagens motion blir en promenad ut dit så jag är där till 4. Har inte gått från stan och ut dit innan så får se hur lång tid det tar. Då hoppas jag verkligen inte att det blåser och regnar bara...isf fuskar jag med bussen och går ut en timme ikväll när jag kommer hem istället.

Promenaden igår var väldigt härlig. Det blåste ju och hade sig men inget regn iaf och lagom varmt också. Men jobbigt när jag skulle längs en lång väg som nästan är uppförsbacke hela tiden och det blåste konstant motvind. Jag trampade på ordentligt hela rundan för att inte stanna upp så det blev ett evinnerligt armpendlande och ordentlig konditionsträning fast jag bara gick. Jag gick dessutom mycket snabbare än när jag gick rundan i måndags så jag fick lägga till en extra bit på slutet och fick ändå "bara" ihop 55 minuter. Aja, med allt kämpande i blåsten ansåg jag det vara ungefär som en dryg timme i normal vind.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0