1a dagen i Kick-ass är igånga och so far so good :)

Morgonen började precis som jag planerat så känner mig väldigt duktig. Promenaden blev visserligen 34 minuter och inte 45 men tar igen det ikväll då det tar ca 30 min till och från gymmet. Frukosten blev lite äggröra på 2 äggvitor och ett helt ägg, en (liten, för att inte få plats med så mycket) skål med yoggi, kellogs, kiwi och vindruvor. Nyss blev det kvarbliven korv stroganoff med lite ris till lunch men orkade inte alls allt, det är så himla mättande när det är uppvärmt i micro.




Har suttit och fått pluggat en del i förmiddags med :). Fått gjort knappar, ikoner och logotyper och meny färdigt nu så nu är det bara den förklarande och sen den reflekterande texten (sistnämda på ca 1 sida) kvar att skriva. Det ska vara inlämnat på torsdag kväll men känner definitivt att jag hinner. Får göra det sista torsdag eftermiddag i värsta fall men eftersom jag ska vara länge i stallet på torsdag och sen vara på ungdomsgruppen mellan ca 18-22 så kommer det inte finnas mycket tid över där. Så ska satsa på att kanske skriva färdigt det imorgon så jag kan fokusera på uppgiften i andra kursen sen.

I eftermiddag (typ halv 3) blir det nog lite kesellalätt/funlight-mellis. Inte testat det än men har hört att det ska smaka smaskens så får bli det. Blir nog en macka eller något också för sen ska jag inte äta (proteinshake och banan) förrän efter träningen klockan 7.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0