651 minuters (nästan 11 timmars) träning hittills denna veckan...jikes... :D

Är himla nöjd med veckan so far:)! Alla grejer som jag skrivit in i min kalender är gjorda och utan gnöl och gnäll också. Vilket innebär att all träning och allt plugg är gjort (plus lite till). Var nog himla länge sedan jag verkligen var i fas med mitt schema.

Sedan att jag idag äntligen fick skickat in mitt filmarbete och att tekniken slutat strula och då slipper det oket över mig som ett ständigt orosmoment är hur härligt som helst. Nu ska det bara godkännas också och sen har jag alla mina poäng för att få gå höstterminen. Så nu behöver man inte bekymra sig över det längre.

I eftermiddags var jag ute och gick 40 minuter med mamma i regnet. Sen blev det en liten omelett och lite kellogs innan jag åkte in för en fullspäckad stund på gymmet. Började med 80 minuters styrketräning. Vart himla jobbigt och kände lite segt i benen. Var först rädd att jag var på väg att åka på en förkylning igen men kom sedan på att jag kört i full fart sen i måndags så det kan nog vara där det ligger...

Kvällen började med 55 minuters Just Dance. Gick himla fort att slänga upp nya rörelser så inte alltid man hängde med men det gick bra i alla fall :). Efter det blev det 55 min BodyCombat. På det passet jobbade vi själva och inte i par (som man gör i tex Box) vilket var skönt nu i början. Blev mycket både slag och sparkar och kombinationer. Man vart trött typ hela tiden men fick ändå sådan enorm energi att man körde full fart och märkte verkligen inte att tiden gick så fort.

Nu är jag bara såå trött så det blir tidigt i säng ikväll. Har köpt första boken i Hunger Games och ska börja läsa den. Sen blir det att leta upp tvåan och trean också. Tror det kan vara en riktigt bra serie.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0